25 februari 2014

Spring feelings

Vårkänslor i luften! Är idag mycket friskare än jag vad jag var igår vilket känns skönt! Idag klädde jag på mig mina nya underbara jeans, finaste armbandet och åkte till skolan med ett leende på läpparna. Det var så fint att få se vårsolen igen :)

Slutade fyra och kom hem för att genast knäppa några bilder på det jag köpte förra veckan. Det får ni se senare! 

Jeansen är btw från Zara och så underbart mjuka och sköna! Sitter perfekt och har smala byxben enda ner till vristerna. Jag hoppas verkligen att de inte töjs ut så mycket, skulle vara synd!! De har så fina guld detaljer vilket jag älskar och färgen är mörk blå (jag vet att de ser svarta ut på bilden men men.. De finns i svart också! hehe :D ) Spring och köp!! :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar